wtorek, 26 czerwca 2012

Story -2


Po 2 godzinach przeprowadzki byłam wykończona. Zasnęłam na kanapie w salonie. Gdy się przebudziłam, byłam na rękach u Zayna, który akurat niósł mnie do pokoju. Udawałam, że śpię. Gdy mnie położył, udał że  wyszedł i zamknął drzwi. Otworzyłam oczy, a on na to:
-  Ładnie tak mnie oszukiwać????- Uśmiechnął się
-  Możliwe- odpowiedziałam
- A jak się czujesz???- zapytał współczującym, słodkim głosem
- W miarę dobrze, ale tęsknię za mamą!!- zaczęłam płakać!
- Ooo nie martw się – przytulił mnie – wszystko będzie dobrze
W tym momencie  do pokoju wszedł Liam
- Co tu się wyrabia - wrzeszczał
- Jest przybita, a ja nie zamierzam się tłumaczyć – krzyczał, jeszcze mocniej mnie przytulając
- Zostaw ją!!!
- Nie!! – warknęłam- Ty może i jesteś moim bratem , ale zachowujesz się jak dzieciak!!! Zayn przyszedł do mnie i porozmawiał, a ty siedziałeś w pokoju!!!! Rozumiem  ciebie też to przybiło, ale ja jestem dziewczyną i dla mnie to ważne mama była mi najbliższą osobą!!!- Rozpłakałam się i wtuliłam w Zayna- wyjdź stąd
- Przepraszam- łzy stanęły mu w oczach – Ja….ja…. nie wiedziałem co tak naprawdę czujesz!!
Po tych słowach wyszedł. Nie miałam siły nawet wstać. Siedziałam koło Zayna ze 2 godziny, później zasnęłam i obudziłam się dopiero Rano następnego dnia.
Na śniadaniu nikt się nie odzywał, tak samo , na obiedzie !!! Aż w końcu wstałam od stołu i wyszłam z domu! Widziałam , przez okno , że nikt się nie zainteresował  . Po godzinie byłam przy oceanie, siedziałam na moście i rozmyślałam co mama by mi powiedziała.
Nagle zobaczyłam …. Moją mamę !!
- Mamo co ty tu robisz??- Zapytałam z nie dowierzaniem!
- Córciu przebacz bratu , on chce clę tylko chronić!! A teraz chodź przytul się do mnie- Powiedziała Mamunia!!!
- Tęsknię za tobą!!!
- Ja za tobą też Córeczko!!Pamiętaj gdy tylko…. – nie dokończyła bo ktoś mnie obudził to był Liam
-  Nino!! Nino jak się czujesz??- Zapytał z troską
- Dobrze!! Już dobrze !! Przepraszam za wczoraj , po prostu nerwy mi puściły!!
- Nie przejmuj się !! A tak po za tym to Bardzo ciebie Kocham!!!!
- Ja ciebie też!!- Przytuliliśmy się
To tak zakończył się ten dziwno-straszno-słodki dzień
                                      Pozdrawiam Do jutra
                                  Nina!!!

Trochę tego jest ale jutro napiszę więcej( Mam nadzieję)

2 komentarze:

  1. Troszeczkę akcja za szybko się rozkręca,za dużo znaków interpunkcyjnych ale kocham *_*

    OdpowiedzUsuń

3 komentarze = następna historia (kontynuacja). Tylko bez reklamy!