piątek, 16 listopada 2012

Story #15 + info

***perspektywa Vic***
Szłam w nocy, czarną asfaltówką, w błękitnej koszuli nocnej, niewidoczna dla nikogo. Ale sama widząca wszystko i wszystkich. Ich zatroskane twarze. Dlatego odeszłam. Wiedziałam, że teraz rozpocznę swoje nowe życie. Ale nagle... nagle zrobiło mi się czarno przed oczami. Zupełnie czarno. Po chwili poczułam uderzenie z ogromną siłą. Coś mnie potrąciło! Ale ja nie żyję. Czyli... czyli to ja na coś spadłam.

***perspektywa Nialla***
Trudno uwierzyć, że jakieś 2 godziny temu śpiewałem z nią Live While We're Young w jej pokoju. A teraz ona nie żyje. Jakaś cząstka mnie wciąż wierzy, że ona zaraz wstanie, oczyści się z krwi i z uśmiechem krzyknie 'Prima Aprilis!'. Ale szkoda, że ta właśnie cząstka umarła razem z nią.

***perspektywa Louiego***
O. Mój. Boże. Moja przyjaciółka. Właśnie patrzę na jej szczątki. To, co po niej pozostało. Gdybym mógł cofnąć czas... Gdybym mógł sprawić, żeby się na mnie nie gniewała... Bo kocham ją jak młodszą siostrę, a nie zdążyłem jej tego powiedzieć. I chyba czymś ją zraniłem, bo przez jakiś czas mnie unikała, widziałem to. Teraz jednak wiem, że gdybym jeszcze raz mógł ją przytulić, naprawiłbym wszystko. Wszystko.

***perspektywa Harry'ego***
Staliśmy tam, jak jakieś posągi i wpatrywaliśmy się w zmasakrowane ciało młodej dziewczyny. Kochałem ją. Tak bardzo ją kochałem. A ona to wszystko zniszczyła. Gdybym tylko wiedział, zdążył... Moje rozmyślania przerwało czyjeś kasłanie. Szybko wyjąłem telefon i zacząłem świecić naokoło, po twarzach chłopaków. Ale to żaden z nich. Z przerażeniem w oczach i bardzo powoli przesuwałem światło na martwą dziewczynę leżącą przed nami...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A co, potrzymam Was w niepewności ;3

Info jest takie: następny rozdział będzie długi, więc poczekacie na niego do poniedziałku (wytrzymacie, co? :3). ROZDZIAŁ 16 BĘDZIE ROZDZIAŁEM OSTATNIM ;c

Torii ♥ xx

6 komentarzy:

  1. Super.♥ Jakoś wytrzymam.:D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona przeżyła nie? ;)
    Czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz cię uduszę, tylko jestem z innego miasta :(
    mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze... ona ma żyć!!!

    dobra, poniosło mnie, i mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy :)

    MiAnDa22052012

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona ma żyć! Daj już następny!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi by się podobało gdyby nie żyła. Nie dlatego ze nie lubię bohaterki, bo ja lubię :) tylko takie zakończenie byłoby naprawdę ciekawe, takie niespodziewane. A to ze by się obudziła to byłoby takie trochę banalne... Wszyscy zaczęli by żyć długo i szczęśliwie. A tak to no, musieliby sobie poradzić z jej smiercia. No zobaczymy, czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę cię poinformować, że teraz wszystko jest smutne i źle się kończy :(
      a poza tym to czkam na dalszy rozdział :)
      ~Tomlinsonek

      Usuń

3 komentarze = następna historia (kontynuacja). Tylko bez reklamy!